Sivut

maanantai 27. helmikuuta 2012

Sweet dreams part I

Meille iski tuossa neidin kasvaessa akuutti yökkäripula. Kaapistakin löytyi hienosti kankaita, jotka mun mielestä sopii vaan yökkäriin eli tässä näitä. 


Tuo sydänkangas nyt olis käyny muuhunkin, kun se on musta aivan ihqua. Muissa blogeissa oon nähny ihania tällasia haalareita ja halusin koettaa. No olis kannattanu tehdä ensin jollain ei niin mieluisella kankaalla. Meni nimittäin vikaan tämä duuni. Kaulan kanttaus meni pahasti vinoon, korjasin sitä tuolla merkillä, jonka laitoin sitten myös vinoon. No siinä vaiheessa harmitti sen verran, että päätin antaa olla. Noh, eipä tämä malli päälläkään ole mikään huippu. 

Nämä muut tein sitten OB:n 1/2012 kaavalla. Tuon tähtihaalarin tein ihan kaavan mukaan ja tuohon toiseen kavensin kaavaa tosi reippaasti. Tähtiversiossa meni myttyyn tuo vetskari, mutta onneksi mulla on ompelutaitoisia kamuja. Sain tukiopetusta vetoketjun ompeluun Kaisa-käsityönerolta ja toisen kanssa jo onnisti :) Jee! 






2 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Tosi hienoja yökkäreitä! Ja ihanat on kankaat. Mulla nää haalariyökkärit jääneet tekemättä just vetskaripulmien takia. Ehkä voit nyt antaa mulle joku päivä tukiopetusta:)

Leisa kirjoitti...

Jees onnistuu. Sain muutaman hyvän vinkin ja sitten alkoi sujumaan :)