Sivut

perjantai 30. joulukuuta 2011

5 star girl

Tein jokunen aika sitten viiden tähden neidille hupparin viidellä tähdellä. Tosin noille verkkareille en itse ihan taida viittä tähtöstä antaa, mutta kyllä ne käyttöön tulevat. Kaavoina mulla oli tässä Veikko vetuketjuhuppari ja Viikari svetarihousut Ottobrestä 6/2007. Lila gollegekangas on Eurokankaasta ja pilvet Metsolasta. Applikointien velour taas omasta kätköstä ja nuo oranssit resorit yhestä paikallisesta.



Kankaan väri on oikeasti lähempänä noita yläkuvia. Mä olen nyt pienessä ompelulakossa, jonka olen ihan itselleni määrännyt. Jossain toivottavasti postisetä tuo tänne suunnalle isoa tilausta Metsolasta ja ennen sen saapumista olen päättäny olla aloittamatta mitään. Käy kuitenkin vaan niin, että ajatukset muuttuu, kun nään ne kankaat livenä. Nyt olis sitte hyvää aikaa päivitellä vanhoja juttuja ja korjata rikkinäisiä vaatteita, mutta kun tuo korjaus on NIIN tylsää! Olenkin sitten kaivautunu sohvannurkkaan ja ottanu käteeni hyviä kirjoja. Neiti kun vetelee vieläkin hienoja monentunnin päikkäreitä. 

Tosin nyt ulkoa alkaa kuulua höpötystä ja pieni lapanen vilkuttaa vaunuista eli haetaas nyytti sisään. Heipat taas!


2 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Miten mä en ookkaan ennen tänne eksynyt, tosi hauskoja ompeluksia! Jään lukijaks :)

Leisa kirjoitti...

Kiitoksia ja tervetuloa vaan :)