Sivut

sunnuntai 15. tammikuuta 2012

PÖÖ olen junttilammas

mulla kytee kokoajan mielessä applikointi-ideoita. No pitkään olen jo ajatellut, että joku puhekupla/ teksti vois olla kiva ja samoin kun musta on sööttiä, kun pienen vauvan pepussa on joku kuva. Näyttää mielestäni vekkulilta kun pikkutyyppi konttailee menemään. 

Nerokkaasti yhdistin nämä ideat eli applikointia peppuun ja samalla laitetaan sanat suuhun kuville. Vielä kun meillä oli vajetta lämpimämmistä henkselipotkareista niin tässäpä tulos. 


Lila pilvivelour on muistaakseni Lasten Metsolasta. Nuo sukalliset on tehty OB:n 3/2002 kaavalla ja alemmat OB:n 1/2004 kaavalla. Molempiin kaavoihin lisäsin eteen tuon taskun. Ihan kivoja pökiä. 

Tai niinhän sitä ajattelisi. Hetken Leisandiassa oli kaikki hyvin, mutta sitten mulle tuli tosi vanha tunne, että nämä pökät nauravat mulle. Päivänmittaan tulee ties kuinka monta kertaa haisteltua neidin peppua ja nämä vekkulit pökät sitten huutelevat mulle PÄÄ ja PÖÖ! Ihan kuin ne ilkikurisesti ilkkuisivat, että hahaa nyt tuli päävoitto ja täysi paketti, vaihtohommiin :) Vielä kun se huutelija on tollanen junttilammas, joka sanoo vaan pää eikä bää, niinkun vähän coolimmat lampaat. No siihen lämpimämpien housujen vajeeseen nämä auttoivat, vaikka applikoija mokaskin ton bään kanssa. 



2 kommenttia:

PikkuHoo kirjoitti...

Kyllähän tuota pyllyä ilolla katselee ja nuuhkii :D Söpöt!

Leisa kirjoitti...

PikkuHoo: kiitoksia :)